Przejdź do głównej zawartości

Zmiany, zmiany, zmiany...

Po przejrzeniu części blogosfery z tematów mnie interesujących stwierdziłem, że czas najwyższy dostosować Bloga do standardów obecnie panujących. W zaistniałej sytuacji zajdzie więc wiele zmian. Najważniejsze z nich to:

- Nastąpi zmiana nazwy bloga z Dziennik Pokładowy  na jakąś inną oraz związana z tym zmiana adresów, mejli, strony na FBuku i wszystkich innych środków kontaktu
- Będę publikował pod własnym imieniem i nazwiskiem, bym był pod tą samą tożsamością kojarzony wszędzie na świecie
- Wprowadzony zostanie system segregacji contentu za pomocą tagów 
- Wprowadzona zostanie specjalna sekcja z literaturą mojego autorstwa
Nastąpią również poważne zmiany w contencie
- Nie będzie więcej nudnawych artykułów wojenno historycznych ani technicznych, zaś wybrane z nich nie przedstawiające wartości zostaną U S U N I Ę T E
- Pojawi się więcej reportaży (biorąc pod uwagę pozytywne odebranie reportażu z Centrum Muzułmańskiego w KRK uważam to za dobrą decyzję)
- Być może, podkreślam, być może pojawią się teksty w języku angielskim
- Będzie więcej przemyśleń politycznych i historycznych oraz przedstawiania własnych poglądów. 

Mam świadomość że niektóre z tych zmian was zabolą, moi czytelnicy, ale to mój blog i to ja decyduję

 Autor bloga
Franciszek Głogowski

Komentarze